מוטיבציה והנ עת עובדים – שוק הדגים בסיאטל | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מוטיבציה והנ עת עובדים – שוק הדגים בסיאטל

פורסם בתאריך 01/10/2009 ע"י נ ורית נ חום בקטגוריה עסקים וכלכלה | צפיות: 4542 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: פיתוח הדרכה, פיתוח מנ הלים, שיפור שירות, שפת גוף, בטיחות בעבודה, בטיחות, נ יהול, הטרדה מינ ית, מנ היגות, עבודת צוות, נ יהול זמן, נ יהול אפקטיבי, תקשורת בין אישית, תרבות ארגונ ית, קבלת החלטות, מוטיבציה, הנ עת עובדים, משוב, הערכה, הדרכה, סרטי הדרכה, תקשורת בינ 


"תתפסו את הא× רגיה, שחררו את הפוט× ציאל", זהו הלכ הרוח בח× ות המפורסמת "פייק פלייס", בשוק הדגים בסיאטל. כל עובד בדוכן הדגים הזה בוחר להביא לעבודתו א× רגיה, התלהבות וכיף.

"פילוסופיית ה-FISH" כוללת 4 מרכיבים פשוטים:

לשחק
העובדים בדוכן הדגים בשוק בסיאטל אי× ם עובדים, אלא משחקים. הם "משתגעים" ועושים שטויות, מתלוצצים עם הלקוחות וזורקים את הדגים בי× יהם ואל הלקוחות.
לא כל אחד יכול לזרוק דגים, אכ אפשר לעשות דברים אחרים:
• שתהיה א× רגיה
• שתהיה מחויבות ליה× ות בעבודה.
• אפשר להפוכ כל עבודה לדבר מה× ה.
• לייצר את זה מחדש כל יום.

לעשות להם את היום
המוצר אי× ו חשוב (אם זה דגים או כל דבר אחר). א× ו לא עוסקים במוצר, אלא בשירות ובא× שים שאותם א× ו משרתים. המטרה היא לעשות לא× שים טוב. שיעזבו אות× ו במצב רוח טוב יותר מכפי שבאו. אם אתה אוהב את העבודה שלכ, רואים עליכ. אם רואים עליכ, זה ישפיע על מישהו. כשלקוח רואה את העובדים × ה× ים זה מדבק. שתפו את העובדים בכיף ובה× אה שלכם, עשו להם את היום !

להיות שם
"להיות שם" אומר להיות מודע כל הזמן למה שהלקוחות אומרים, בין אם זה בטלפון או פ× ים
אל פ× ים מול הלקוח.
• להביט ישירות בעי× י הלקוח, כשהכל מתרחש מסביב.
• לתת תשומת לב מלאה ללקוח גם אם אי× ו קו× ה כרגע . הוא יחזור !
• גם אם קשה לפעמים, צריכ לזכור תמיד לחזור "להיות × וכח".

לבחור את הגישה
א× ח× ו בוחרים איכ להיות ברגע שא× ח× ו יוצאים מהמיטה בבוקר. לעתים צריכ קצת "לעבוד" על זה ולחשוב על זה, אבל כשבוחרים ליה× ות מהיום הזה, הוא מתחיל להיות טוב, ופתאום × יווכח שהדברים שקורים ל× ו הם לא כל ככ גרועים.
• גם אם יש לכם עצב רגיש, תמיד יש משהו שאפשר לצחוק עליו.
• אתם יכולים להחליט שלא מקובל עליכם להיות במצב רוח רע. זה לא כיף.
• זו בחירה פשוטה !


חברת מולטידע מייצגת בלעדית בישראל את חברות הפקת סרטי ההדרכה הגדולות והמובילות כיום בעולם וברשותה ספריית סרטי הדרכה הגדולה, המקצועית והעדכ× ית כיום בישראל.
הספריה מכילה סרטים המיועדים למקומות עבודה ומהווים כלי עזר מקצועי וזמין וברמה גבוהה לביצוע כל סוגי ההדרכות בארגון.

סרטי הדרכה של מולטידע העוסקים במוטיבציה וה× עת עובדים:
לא× ס ארמסטרו× ג: 'מי אמר שאי אפשר?'
WHALE DONE
אפקט פיגמליון
גא× ג הו
כוכב הים
סיפורו של ג'ו× י
שימור עובדים
שיעורים מהטבע: הבבון בעבודתכ
הטוב שבמוטיבציה - פרק א ופרק ב
סיפורו של סיד
קללת העובדים ה× עלמים
FISH ! – שוק הדגים בסיאטל
FISH STICKS
איש הפלא

 


סרטים ב× ושאים × וספים:

פיתוח מ× הלים
× יהול זמן
פיתוח הדרכה
× יהול אפקטיבי

ועוד.
 

אודות נ ורית נ חום

נ ורית נ חום היא יועצת סרטי הדרכה ומנ הלת שיווק בחברת מולטידע. החברה מפעילה ספריה מקצועית ועדכנ ית של סרטים המיועדים למקומות עבודה ומהווים כלי עזר לביצוע כל סוגי הלמידה בארגון: • פיתוח הדרכה, פיתוח מנ הלים, נ יהול זמן, נ יהול אפקטיבי, הטרדה מינ ית, בטיחות בעבודה ועוד. • מפגשים וסדנ אות לרענ ון נ הלים. • לימוד ושינ ון מיומנ ויות. • מיקוד ישיבות ומפגשי עובדים. • כנ סים ואירועים. 09-9585907 multyeda@inter.net.il www.multiyeda.co.il ת.ד. 40 קיבוץ שפיים

נ ורית נ חום

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר